Thursday, October 19, 2006

'40 Days' is ook nou verby

Met nog net 36 dae om te gaan is al ons uitnodigings al gestuur en het meer as helfte van die gaste reeds ge RSVP dat hulle wel kom. My rok is al 'work in progress' en al die lede van die gevolg het al iets om aan te trek - al is dit ook op die stadium nog net 'n hopie materiaal!
Ek is steeds skoenloos, maar gaan tenminste nie kaal of sonder 'n 'tan' in die padjie af loop nie (jip TANCAN is geboek)
Ek en Wilhelm het 'n huis gekoop en al is dit stunning en baie exiting beveel ek vir niemand aan om 'n troue en 'n trek op een slag aan te pak nie - dit is net te stresvol.
Dan vir alle hoopvol mense daar buite wat gedink het jy kan net R3000 vir blomme betaal, het en nou vandag slegte nuus voor - mens kan nie :-( Wil nie in 'n geld bespreking in gaan nie, maar óf Minister Trever moet briek aandraai en die blomme tannie moet verstaan dat dit nogal erg is om R6000 te sien verlep in 3 dae óf ek en Wilhelm trek oor 'n paar maande - Poolsmoor se skuldselle toe!
Anycase, hy is soo rustig, ek bel half paniekbevange oor die kwotasie (en oor 100 ander dinge) en sy rustige kalm self sê net: "Toemaar moenie panick nie skat, ons sal dit uitsorteer, ontspan"

Op 'n heél ander punt - ons het 2 toevoegings tot die 'gesin' gekry nl. twee katjies, te pragtig, hulle heet Weetbix en Pronutro (Boetie en Sussie) en dit is heerlik om die twee bondeltjies liefde in die huis te hê. Hulle het sommer 'n kalmerende effek om 'n mens. Sal later foto's post.

No comments: